luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Full i ludd..

Kategori: My life..

Har tomtat omkring i luva hela dagen och haft huvudet fullt i ludd..
Bokstavligt talat!
Det var ju ingen rusning direkt,
men en och annan har iaf fått lite glögg i strupen och pepparkaka i magen!

Idag har jag gjort det absolut tråkigaste jag vet...
Sorterat fakturor.
Blää va tråkigt! Och eftersom jag tycker att det är så hiskeligt tråkigt så väntar jag tills det blir absolut tvärfullt i högen.. Jäkligt dumt faktiskt!
Precis som köksbords-"drivor".. ;-)
Har varit fasansfullt trött idag med, men det är minst sagt självförvållat!
Så blir det när man inte går och lägger sig i tid..

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska gå..
Hade tänkt åka hem och vända, men blev lite sen och insåg att jag egentligen inte behöver åka hem innan jag åker till Leksand. Men hungern börjar göra sig påmind så jag lär nog ta och göra en lov i jakt på nåt ätbart!
Måste bara lyssna klart på "Schlomos" radiointervju först!
Du är så jäkla skön Emil! Fan så bra du är! :-)

Ska köra försiktigt nu så får jag återkomma senare..
Tjo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: