luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Inspirerad!

Kategori: My life..

Nu tänker jag sätta igång!
Det är äntligen dags för operation renovering!
Var iväg och skaffade en massa färg och tillbehör på lunchen, och gissa om jag blev förvånad när jag plötsligt sprang ihop med en snygg karl! :)
Helt plötsligt så gick dagen mycket lättare och förkylningen besvärade mig knappt märkvärt, tänk va en liten puss kan göra för humöret!
När jag kommer hem idag så tänker jag skruva ner allt från köksväggarna och börja spackla lite lätt. Imorgon sätter jag nog fart med pensel och roller..
Nu ser jag verkligen fram emot det här, hoppas inspirationen håller i sig!

Känner mig ganska risig idag, mest trött och frusen, men halsen rosslar och ger inte ifrån sig några tecken på förbättring. Känner mig för frisk för att kalla mig "sjuk" än, det är positivt! Antar att det bara är att härda ut, ta det lugnt och sköta om sig. Kanske ett varmt nyårsbad gör susen?
Anledningen till att jag fryser så förbaskat kan också ha att göra med att det drar oerhört kallt här på jobbet, tempen står på 19,5, men tänder man en tändsticka så flammar lågan rakt ut och inte uppåt.. Burrr...
Undrar just hur kallt det är i Mockis en dag som denna? -25?

Imorgon ska jag hem till Loppa och fira in det nya året!
Funderar på om man kan cykla dit eller om det bara är dumdristigt?
Dert borde väl gå? Hellre 5 minuters iskall cykeltur än 15-20 minuters iskall promenad i nyårsnatten! Det är ju inte så att jag ska "supa till" direkt..
Aja.. senare problem det där.

Torsdagen är vikt för umgänge med J.
Det ser jag fram emot! :)

På fredag ska jag ha en klipp-date med frisör-Daniel!
Äntligen ska barret få lite struktur igen!
Den här gången hade han en ljusfärgning och några slingor på förslag,
det tycker jag låter urbra!
Och blir det inte bra så kunde J ta fram trimmern.. *asg*

Nu måste jag värma mig med en åkerbrasa!
Kallt!!

Kommentarer

  • mams säger:

    Hur stor blev travvinsten?

    Apropå ev. cykeltur...det blir "bara" -4 grader under nyårsnatten! Sen ska det bita i igen.

    2008-12-30 | 16:33:54
  • mams säger:

    Hur stor blev travvinsten?

    Apropå ev. cykeltur...det blir "bara" -4 grader under nyårsnatten! Sen ska det bita i igen.

    2008-12-30 | 16:34:13

Kommentera inlägget här: