luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fredag eftermiddag

Kategori: My life..

Känner mig jäkligt nöjd på nåt konstigt vis idag..
Jag har fått en massa saker gjorda, jag har löst svåååra problem, jag har funderat ut en plan för helgen och jag har ätit mig proppmätt på lunchen - allt för att tänja ut magsäcken till morgondagens stundande julbord!
Fy fasiken va jag ska proppa! :)

Ikväll ska jag åka förbi hos Magda på kalasmys!
Hon fyller år snart och har bjudit in till ett litet samkväm..
Måste hitta nån liten present till henne bara.
Funderar på ett lamm av nåt slag (Lambi), men var hittar man det?
I värsta fall tror jag jag har en rulle hemma.. haha!

Pratade med A-K nyss.
Blev lite besviken eftersom jag trodde hon skulle komma hem ikväll, men hon var kvar i Stavanger väntandes på försenat flyg till Oslo, sen ska hon hem också.. Vi kom iaf överens om att jag skulle ringa henne imorgon klockan nio och se om hon var upplagd för ett svettigt pass combat!
Eftersom - jag säger det ännu en gång - jag ska på julbord imorgon så tänkte jag passa på att bränna lite kalorier innan så kan jag äta med lite bättre samvete! Åååhh vad jag ser fram emot mat mat mat mat mat!!

Kommentarer

  • mams säger:

    lamm, varför inte skaffa henne lite lammkött...ta det som du vill.

    2008-12-05 | 19:35:16

Kommentera inlägget här: