luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Det fick jag för "frisk"

Kategori: My life..

Man kan ju inte ha det bäst jämt..
Jag är nedslagen av trötthet och en irriterad hals!
Men det kostar väl att ligga på topp?
Det fick jag för att jag skrev "frisk" igår..

Igår åkte vi hem till L, kikade på vinverandan, kollade på Arn 2 (som jag glömt vad den egentligen heter), och frossade från en gigantiskt ostbricka. Fick även se den största klädda inomhusjulgranen jag någonsin sett.. Säkert 5 meter hög!
Ser fram emot den där julgransplundringen vi planerade! ;)


Ostbricka de lux

Det har inte blivit mycket gjort idag. Jag har slumrat på soffan hela eftermiddagen, frusit och åmat mig över halsen som gör mer och mer ont..
Det är inte bara karlar det är synd om när de är sjuka!
Hade tänkt gå på pumpen idag, men efter en tur med A-K till maxi bestämde jag mig för att vila istället, krafterna tog tvärslut.
Hoppas jag håller mig på benen, snart nyår ju!

Apropå nyår, vad tänker folket göra?
Loppa, om erbjudandet kvarstår så kommer jag gärna förbi en sväng hos er?
Jag har bestämt mig för att det blir ganska lugnt iaf!

Imorgon är det jobb igen, känns som det var ganska längesen nu.
Två dagar, bara jag och Camilla, det blir nog rätt lugnt.
Imorgon kväll ska jag på trav i Romme.. dvs om jag inte blir sjuk på riktigt.
Ska se till att lägga mig i horisontalläge tidigt idag!

Förutom min tillfälliga fysiska svacka så är jag i en mycket harmonisk psykisk balans just nu, så även en förkylning tar jag med en klackspark!
Nej hörni, nu ropade soffan mitt namn..

Puss (på kinden för att inte smittas)!

Kommentarer

  • mams säger:

    Hoppas att det inte är jag som smittat dig!

    ha det bra ät vitlök och ta ett varmt bad.

    Kram

    2008-12-28 | 20:06:15
  • Loppa säger:

    Självklart står erbjudandet fast!

    Hör av dig närmare och håll sjukdomen borta:-) Stor kram!

    2008-12-28 | 23:12:01
  • Fridde säger:

    Fint skuggljus i bakskiktet.

    2008-12-29 | 06:12:47

Kommentera inlägget här: