luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

@-märkt

Kategori: My life..

Fem timmars sömn inatt, dvala och zombiesteg i morse..
Fy fan för att gå upp på morgonen.

Idag har jag haft utvecklingssamtal med bossen.
Det var rätt intressant och kul att få lite feedback på det man gör!
Inspirerande - ny gnista nu!

Spinningen idag var inte riktigt lika inspirerande..
Jag var trött i benen redan innan passet började och mitt under passet var jag nära att ge upp eftersom det kändes som om luften var helt slut inne i lokalen. Eftersom jag stressar dit efter jobbet så kommer jag sent och hann inte få någon av mina favoritplatser under fläktarna. Usch.. va tungt!
Sista låten hade jag kramp i båda vaderna samtidigt under ruscherna..
Men men, det är bara att ta nya tag!

Rättelse, jag har visst felciterat..
Det skall vara:
Hellre spräcker jag en tarm än låter krögarn gå med vinst!
Och inget annat!

Jag ska börja med en ny grej!
Betygsättning av dagen, mest för min egen del,
min karaktär blir kanske något starkare om den skall redovisas?

Dagen som gått @@@@@@@@@@
Kul med uppskattning från chefen, mindre kul med orkeslösa ben på träningen.

Mat @@@@@@@@@@
Thai/sushilunch med A-K, kanske inte det onyttigaste men det var inte världens minsta portion.. Sen blev det fem koppar kaffe också.. Pluspoäng dock för kvällens fröpanerade fiskfilé med blomkålsmos!
Inget socker idag!

Träning @@@@@@@@@@
Den bästa träningen är den som blir av,
men hade hoppats på bättre gensvar från min kropp.

Humör @@@@@@@@@@
Medel, men rätt okej ändå! Avdrag för trötthet.

Nu ska jag skratta lite åt Filip och Fredrik innan jag släcker lampan!
G'night!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: