luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Wherever you are

Kategori: My life..

Detta inlägg är skrivet 2/12,
men pga publiceringsproblem ej publicerat förrens idag.




Förbannat trött och deppig i vågor, det är så jag har känt mig idag.
Ena stunden rätt pigg, nästa stund zombie.
Ena stunden glad, nästa stund irriterad och nere.
Snön har iaf singlat ner och ljusat upp tillvaron en aning.
Hoppas bara den får ligga kvar, gillar inte slask!
Fast det får inte komma för mycket heller, lagom tack!

Pratade en sväng med Mr Skåne idag..
Han var hemma och hade vinterkräksjuka, stackarn..

Vi pratade om allt och inget i en kvart.
Tycker bra om honom, han har snickrat sig ett redigt bo i mitt hjärta.


Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Dagens mission impossible; att försöka minnas vad som stod på inköpslistan som låg kvar hemma på bordet.. Kom ihåg allt UTOM det viktigaste, och det hade jag ändå kommit ihåg att skriva upp på min nya lista.. Disträ punkt com. Får inte glömma att fixa strö till kattlådan imorgon!!


Dagens middag, sesamlax med chèvretäcke och hemmagjord coleslaw

 
Kvällens snacks, satsumas och nötter

Anna J ringde precis, hon har också fått nåt skumt sms på sin jobbmobil nu..
 Va fan är det frågan om? Jävla idiot/er!

DHW avklarat, nu är det bara sängen kvar.
Ska bli mig ett sant nöje!

Låt oss hoppas på ett bättre mood imorgon.
Fast annars tar jag ut det på pumpen.
Grrr! 

Kommentarer

  • mams säger:

    Lilla dotter, ditt fotograferande av mat har gjort att jag funderar på om du inte ska bjuda ner oss på en smakupplevelse snart?!

    2008-12-03 | 11:48:10

Kommentera inlägget här: