luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hurtbullen i mig

Kategori: My life..

Så var ännu en dag över.

Vad har hänt idag egentligen?
 Massor säkert.. :)

De senaste timmarna har jag varit hurtigare än hurtigast!
Jag frågade snällt om jag kunde gå lite tidigare idag, anledningen var att jag skulle hinna träna pump idag eftersom jag inte kan träna imorgon. Gjorde en liten deal med Kjell om en kvällspromenad i jobbsyfte också..
Just nu är jag inne i ett bra träningsflow så det är bara att rida på vågen så länge det håller i sig! Kan sätta pengar på att jag blir sjuk snart, så brukar det alltid bli när jag har ett flow..
Träffade bästa kusin Loppa på Svea!
Vi fick peppa varandra på pumpen idag. :)
Vi ses så sällan numera så jag blir extra glad när vi ses!
När jag kom hem slängde jag i mig lite mat, sen knöt jag på mig skorna
och gick ut på kvällspromenaden! :)

Utöver det så har jag agerat hårfrisörska och klippt Jonas på jobbet!
Han ska åka till Kina och hälsa på Anna över jul och nyår, så han ville va
 lite fin i håret och det blir man om man går till mig! :)

Oj va sent det är nu..
Tiden går fort när man har trevligt..
Vi får call it a day today.
Förlåt för ett tråkigt inlägg, hoppas ni gillade björnen iaf..

Kärlek!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: