luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Snipp snapp snut...

Kategori: My life..

Som jag trampade!!
Jag var på julspinningen med Malin idag...
75 minuters trampande till jullåtar.
Jag överlevde och förtjänar nu en bragdmedalj (om du frågar mig iaf)!
I'm proud! :)

Har det hänt nå mer då?
Njae.. inte mycket va?
Känns som om jag bara vill va ledig ett tag nu!
Julhelgen kommer att tas emot med öppna armar.
Kanske har jag tid att fixa runt lite här hemma då! :)
Började riva lite bård igår.. Blev inte särskilt glad när jag insåg att under den bården jag ska ta bort så sitter ÄNNU EN BÅRD!! Daaaaa!! Fan så drygt!
Har fuktat med svamp och sen dragit bort små flingor om ungefär 1 cm²..
Finns det inget bättre sätt?
Tips nån?
Hittade förresten något som jag antar är en originaltapet från sjuttiotalet.
Det råkade titta fram på en vägg som tydligen bara var målad.
Grön med vita mönster, eller kanske tvärt om, svårt att avgöra..
Om någon har tråkigt och känner för att riva bård, ring mig då!
Kanske skulle kunna räknas som en date? :)
Jag kan bjuda på kaffe!!!

Snapp snapp snut nu tog orken slut.

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Man måste ha MYCKET vatten Anna!! Klafs klafs liksom:-)

    2008-12-15 | 22:36:09
  • Anna Andersson säger:

    Varmluftspistol har jag hört ska funka, men man måste vara försiktig och inte värma på för länge. Dumt att starta lägenhetsbrand ;)

    2008-12-16 | 19:38:39
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: