luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Annas fix- och trixservice!

Kategori: My life..

Sprungit andras ärenden idag! Alltid kul att va till hjälp!
Några hemlisar åt .... och ett nytt kamerabatteri till mormor.
Annas fix- och trixservice - till eder tjänst! :)

Efter jobbet blir det en timmes spinning med Marit, det ska bli kul, känner mig pigg i bena! Men jag har faktiskt känningar efter gårdagens sprattelövningar på yogamattan, hela magen och ryggen fick sig en behövlig omgång!

Och så hantverkare.. ja, vad säger man?
En målare kommer in på jobbet och ska fixa lite kvarstående jobb
samt måla upp en schablon..
När jag tar fram schablonen så säger han att "nej, vi tar det efter nyår, jag har ingen lust med det nu".. Jag vet inte om han såg att jag tappade hakan, men jag tror jag fann mig rätt så snabbt.
Kan man säga vad/hur man vill när man är hantverkare?

För övrigt har vi lagt ut en massa bostadsrätter idag.
Vi har en del på gång fastän marknaden borde ha julledigt nu..
Men det är ju bra så vi har nåt att göra!


Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge, Säter och Leksand.
Ni går väl till rätt mäklare..?

Dags att göra ett ryck nu innan jag slutar!

Puss & Kram!

Kommentarer

  • mams säger:

    Jag behöver städhjälp, för jag har tappat bort städlusten. Kan du fixa det också?

    2008-12-22 | 16:47:08
  • Anna G säger:

    Nu är ju frågan vilken som är "rätt" mäklare ;)

    Kram

    2008-12-22 | 19:08:35

Kommentera inlägget här: