luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

The List

Kategori: My life..

Snor Anna A's lista rakt av (med egna svar)!


Årets bästa svenska film: Arn
Årets vidrigaste skräckfilm: Saw kanske, om det var i år?
Senast sedda film: Arn - Riket vid vägens slut
Senast Köpta Skiva: Senast hemladdade var nån julskiva.
Lyssnade Senast på: Madonna i bilen
Bäst på nätet just nu: http://www.rixfm.se/webbradio/frameset.php?type=audio&id=3529 *haha*
Sämst på nätet just nu: Finns mycket som är dåligt på nätet....
Avskyvärd svensk skådespelare: Ingen aning
Årets upplevelse: Thailandsresan i våras
Årets present: Digitalkameran jag fick i julklapp! Äntligen!
Årets komplimang: "Jag blir som en köttätande dinosarie i din närhet"
Årets bästa inköp: Min nya golfvagn.
Årets sämsta Inköp: En grenkontakt på Rusta
Årets ny-gamla vänskap: Blomblom?
Årets moraliska stöd: A-K
Årets Smilfink: Inställsam person? Har nog lyckats slippa det i år.
"Maträtt" som blivit årets ständigt återkommande: Chèvregratäng
Årets nykomlingar: Ingen i år va? (nu lär jag nog passa ryggen)
Årets kloka ord: Endast du kan leva ditt liv!
Årets "Bli-av-med-aggressioner-låt": Ingen, tystnad, vrål!
Årets plåga som etsat sig fast i hjärnan på mig: Hero?
Film som gjorde 2008 till ett underbart film-år: PS I love you, Sex and the city, Mamma Mia..
Årets konserter: Var dåligt med det.. Räknas Andreas Jonsson på Kickoffen?
Musik jag har svårt att förälska mig i: svensk
Musik som plåster för själen: Tori Amos, Madonna
Låt som alltid kan få mig glad på en bråkdels sekund: "Jump" med Madonna betyder mycket för mig
Årets "Helvetes-bil-jävel-ögonblick": Fanns många att välja av här..
Årets konstigaste rykte om mig: Finns säkert nåt, men inget som jag har hört...
Bio-besök som var värt pengarna: PS I love you, definitivt!
Roligaste onsdagsnöjet: Grillning och Grey's med A-K.
Härligast av allt: Att jag känner mig så himla lycklig!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Roligt att du också "gjorde listan". Insåg plötsligt att ditt "kom-ihåg" när det gäller filmer var mycket bättre än mitt! När jag skulle skriva så stod det helt stilla i huvudet.

    Hoppas att du får en underbar nyårsfton. Kram på dig

    2008-12-31 | 17:22:55
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: