luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bra blinkat Anna!!!

Kategori: My life..

Oj oj oj..
Jag vet då hur man blinkar fint med ögonen iaf! :)
Ringde Volvo och förklarade mina problem idag..
Jag fick åka dit, de hissade upp bilen, kollade lite, drog bort en rostflaga som legat och skavt mot nåt annat metalliskt, jag visade dem på tankluckan, vi åkte en provvända, gick in och kollade prisuppgifter på luckan och..
jag behövde inte betala nånting!!
Bra blinkat Anna!!! :)
Skrapljudet är inte helt borta, men det är betydligt mycket bättre (det som skrapar nu är förmodligen lort i trumman och han tyckte fö att underredet såg fint ut!). Luckan däremot måste jag beställa en ny.. Ett låsbart tanklock kunde jag också beställa för ca 600, men jag åkte till biltema istället, hittade ett för 100 spänn, lämnade tillbaka det direkt eftersom det var fel, åkte till Mekonomen och beställde ett för 200 som förhoppningsvis kommer imorgon! Lite oroad för vad lucka, färg och montering kommer att kosta sen, men det ordnar sig...
Synd bara att det kommer mitt i mina renoveringsplaner.

Bestämde mig för att inte åka till Stockholm i helgen.
Det blir många utgifter ändå nu, dessutom hade mamsen redan pyntat för massagen och nästa helg är jag dels upptagen och sen vet man ju inte om han har planer och så.. Så det blir massage. Och Luciavaka hemma hos Magda imorgon kväll! :)

För övrigt har dagen bestått av jobb, träning och lite mat.
Gjorde en lyxtallrik a lá GI med godsaker jag hittade i kylen, bland annat
fetaost, tomater, pesto, oliver och parmaskinka!

Det var förresten en riktig sötis som hade spinningen idag!
Fast han var säkert bara runt 20 år, så det är "se men inte röra"..
Fast.. är dom små får man ta två..? haha
För övrigt så vet jag varken ut eller in.
Mina känslor (kärlek) tycks ha åkt på långsemester.
Jag känner... ingenting. Inte pirr. Nada.
Jag får leva i vänskap med resten av världen resten av mitt liv.
Vilket öde.

Vad är väl en bal på slottet om man inte ens VILL dansa?

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Du vet vad dom brukar säga - kärleken dyker upp när man minst anar det. Så snart kanske han står där och plingar på dörren :=)

    2008-12-12 | 06:56:10
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: