luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

När det klickar..

Kategori: My life..

Ännu en dag i Björklundskans liv har passerat.

En aggresiv huvudvärk (förmodligen orsakad av för lite sömn och bristen
på snöänglar
) stoppade mig från träning på Svea idag..
Men med en stark vilja och envishet tog jag en treo, la mig en stund,
kom tillbaka, plockade lite och avrundade med en knapp timme
på yogamattan! Så skall en slipsten dras!

Dagens middag blev ett hopplock av det som kylskåpet erbjöd..


Ångkokade grönsaker med ägg och bacon.

Lite trött..
 Tänkte gå och lägga mig i tid idag, men tidigt blir sent och om jag väntar en stund till så går jag ju och lägger mig "tidigt" (nästa dag) igen.. :)

Är det inte konstigt - "helt plötsligt händer det"?
Det bara klickar liksom..
Tomten kom lite tidigare till mig i år!
Och den här året hade jag tydligen varit riktigt snäll... :)

Det är en dag imorgon också.. vi låter resten vara osagt!

Natti natti!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Näääe, va nyfiken jag blev...vad kom tomten så tidigt med i år? Skicka honom till mig och mitt hus r du söt...kramisarna från mig!!

    2008-12-21 | 23:51:56
  • Nicke Nyfiken säger:

    Tomten...hm,...inte Sören Mård väl?

    Du har väl Gevalia hemma ...för plötsligt händer det?!

    2008-12-22 | 16:45:31

Kommentera inlägget här: