luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Come Sunday

Kategori: My life..

Som vanligt så blir det aldrig som man tänkt sig.

Jag fick iaf min sovmorgon och min frukost, sen åkte jag och på the-dejt med Loppa. Fick smaka ett the med smak av mintchoklad.. Blev helt såld!
Hämtade också hennes resväska som jag ska låna när jag åker.
Åkte vidare till kupolen. Väl där så sprang jag runt i affärer i över två timmar!
Fick tag på sånna där solpiller iaf, har redan tagit ett par!
Hittade några linnen och tröjklänningar som jag kan ha i thailand.
Men mycket kommer nog att inhandlas på plats.
Om de har min storlek förstås...

Pratade iaf en snabbis med Darunee idag!
Hon lovade att komma och hämta mig på flygplatsen så jag kan va lugn.
Hon hade även en plattång som jag kunde låna och jag behöver inte ta med mig handdukar och dyl. Bra, nog för att jag väl inte trodde mig behöva det, men lika bra att fråga.

När jag skulle åka hem från kupan var klockan tjugo i fyra..
Jag som bara ätit frukost var vrålhungrig och undrade vad jag skulle orka laga för mat, sen kom jag att tänka på att Anna J rekommenderat Max GI-mål.. Det blev en drive-In och jag blev mätt i magen, gott var det med! En hamburgare med grovt bröd (med hela frön), grönsaker och dressing, till det bönsallad. Och så kunde jag inte hålla mig från Cola, så det blev en light cola med.. 

När jag kom hem fick jag sms från Paola.
Hon undrade om vi skulle ses som planerat? Det hade jag glömt bort..
Men när jag ringde upp henne så visade det sig att hon var rätt trött och funderade på att åka hem till sina föräldrar och sova eftersom hon skulle jobba i Gagnef imorgon bitti. Vi skjöt upp våran filmkväll till efter min resa.
Istället frågade jag A-K om hon ville ta en kort promenad (eftersom jag kom hem på gränsen till för sent för att hinna i tid till BodyJamen), det ville hon. Den korta promenaden blev 8 km, runt broarna.

Snart kommer A-K över hit, då ska jag mannekänga med dagens inköp, sen ska vi göra kesoplättar med äpple och kanel.. Om de blir goda ska de förhoppningsvis avnjutas till Wallanderfilmen som blir ikväll! Mys-Pys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: