luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Det går ju faktist inte!

Kategori: My life..

Bara några spännande kapitel kvar på boken, sen ska det nog kunna bli människa av mig igen med! :-) Tänk va lätt det är att fastna!?

Efter jobbet idag så åkte jag till kupolen och tog en kopp the med kusin Loppa!
Vi snackade på om det mesta och det var jättetrevligt (gärna fler gånger!)!
Landade på ämnet karlar, eller åtminstånde de som tror sig vara det.
En vän till henne hade haft ett önskemål att träffa nån som var:

1. Ledig
2. Normal
3. Lite attraktiv

Vi kom fram till att två av alternativen var nog relativt lätt att hitta, men hur stor är chansen att man prickar in alla tre? Synnerligen liten skulle jag tro..
Men det är ju tre saker i en, det går ju faktist inte!
(Kinder överraskningsägg)

När jag kom hem slängde jag ihop nåt smarrigt av fläskfilé, purjo, paprika, vitlöksost och grädde. Jag var så hungrig och det var så gott att jag slukade allt! Och så gick det så fort så jag glömde dokumentera med..

Sovmorgon till nio imorgon, sen iväg på pump, duscha, smaka på Loppas Chevrélasagne, vidare på HockeyBockey med Camilla på jobbet (hennes man spelar) och hålla tummarna för att det där lammköttet (som hon tycker jag ska satsa på) också är där, hem en vända och sen åker jag nog till Mockfjärd och stannar där över natten, vi får se.

Jag mår riktigt bra.
Jag är utomordentligt trött just nu.
Jag är nöjd och glad.
Jag somnar snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: