luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

En perfekt lördag?

Kategori: My life..

Vilken dag! :-)

Vaknade med ett ryck av att klockan ringde vid niotiden.. Jag hade inte vaknat en enda gång under natten så jag kände mig skönt utsövd! Åt frukost och packade väska till träningen, åkte och pumpade. Utmanade mig själv med tyngre vikter idag! Det gick rätt bra faktist, fast usch va tungt det blev!

Efter träningen slängde jag mig genom duschen och fortsatte hem till Loppa.
Hon bjöd på en himmelsk chevrélasagne som är så nyttig så ni anar inte!
Jag skulle egentligen ha åkt vidare på HockeyBockey, men jag var försenad och Camilla ringde och sa att det bara var 20 minuter kvar att spela.. De spelade tydligen bara 2x20 minuter, inte 3x20 som jag trodde.. Så mätt i magen fick  jag en kopp the och sen satt vi och skvallrade lite.
Har lite dåligt samvete för HockeyBockeyn, men men..

Åkte hemåt och såg att A-K hittat hem!
Hon hade även fått med sig ett par kubik med norsk snö på taket till bussen. hi hi
Gick in till henne och pratade lite skit också.
Hon hade fått sin dom från en hastighetskamera hemskickad.
Jag måste varna er! Det sys RIKTIGT bra på bilderna vem som kör!
Dessutom så tar de en närbild och sätter ditt körkortskort brevid..
Man kan väl säga att: She´s Busted!

Ska packa ihop en väska och dra mig mot mockfjärd snart.
Är klar med boken förresten.. men den var så spännande så spännande och så avslutade jäveln boken med.. En Cliffhanger!!
Va fan!
Var tvungen att omedelbart ladda över början på nästa bok "Luftskeppet som sprängdes" och började lyssna redan när jag åt frukost, så nu är jag fast, igen..

image245
Dagens frukost

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    När jag läser om alla goda nyttigheter du slänger ihop i köket så blir till och med JAG sugen på att leva lite hälsosamt :=) Hoppas du får en bra lördag kväll. Kramen

    2008-02-02 | 23:26:28
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: