luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fint som snus??

Kategori: My life..

Kort uppdatering idag, måste hinna klart innan Grey´s!

Nya telefonväxlar på jobbet + mitt vanliga jobb +  en massa förberedande arbete inför min semester = fullt upp.
Träning efter jobbet, hårt idag, musklerna ömma än. Microuppvärmd matlåda med chevrelasagne till kvällsmat.

Köpte snus till min broder nere i Thailand idag.
Jag fattar verkligen inte tjusningen med att stoppa nåt sånt där under läppen, men jag har förstått att en del gillar det. Fyra rullar snus gick på 1 340 spänn!! Då är nog det ändå ett rätt så bra pris.. Imorgon ska jag fixa Inside och ispåsar, sen är det nog inget mer jag måste handla innan jag kan åka.
Bara jag inte glömmer det där eländet i kylslåpet sen! Hemska tanke.

Lillebror mötte upp i Medväga för betalning av räkningar och installering av GPS. Fattar inte vad killar ska med en massa prylar till..? Fast de fattar väl inte vad vi ska med tex en plattång till heller.. he he

Snart kommer A-K för att titta på Grey´s!
Är supersugen på nåt sött och gott till..
Hallon med grädde??
Nej nej nej!! Inte!

Puss på er!

Kommentarer

  • Buse-Misse säger:

    1340 kronor är billigt för ca två månaders njutning. Den som aldrig har upplevt multipla överläpps-orgasmer kan ha svårt att inse det och det kan jag förstå. Sen tycker jag att det är viktigt att staten får tjäna ett par kronor på mig trots att jag inte är där och slavar. Kanske nån kan vara snäll och köpa ett par helrör absolut och ett par kubikmeter bensin och hälla skiten i dalälven? Skicka en faktura och bildbevis!

    2008-02-28 | 09:34:26

Kommentera inlägget här: