luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Hjälp!!

Kategori: My life..

Sjuuukt trött idag!
Gick och la mig en stund till efter jag gått upp imorse, ofattbart va trött jag var!?
Jag har inte den där "jäsp-tröttheten", utan snarare
"varm, rosig och tung skalle-tröttheten".
Imorgon ska jag sova järnet! :-)

Bjöd A-K på chevrélasagne idag!
Det blev supersmarrigt! Verkligen en favorit! (Tack för tipset Loppa!)

image252
Chevrélasagne - en riktig höjdare!

Började skriva detta inlägg med denna start. Vad hände sen?
Jo jag skulle gå in och kolla på resten av "Hjälp" och då somnade jag pladask..
 Men jag hade timing och vaknade med lepra i mina knän
(varför somnar man jämt i konstiga ställningar på en soffa?)
precis när de visade vem som åkte ur "Let´s Dance". Bye bye Dilba.

Imorgon ska  jag som sagt ta mig en sovmorgon, men sen ska jag slita mig iväg
på träning. Var tre dagar sen nu! Känns längre.. 

Har ju glömt säga att Anna J från och med igår kan tituleras Kapten Jonsson!
Hennes Mats har sagt upp sig från kokoparpartataxixi efter många år och bestämde sig helt sonika för att köpa Slussbrudarna i Runn! Så hej vilka sjöslag det vankas till sommaren! Anna har redan lovat att vi ska leva sjörövare!
Jag tänker ta henne på orden! *evil smile*

Nä ni.. hade gärna skrivit mer, men inom 3 minuter landar jag på ansiktet i min stora sköna..

PS.
En av mina kära läsare har vart på lunchdejt idag och jag väntar på rapport!
Ähumm!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Hahahaha....ja du ska få rapport! Sen....hehehehe....

    2008-02-08 | 23:30:22

Kommentera inlägget här: