luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I mina ljusgråa byxor av sammet..

Kategori: My life..

Jag har fått en impulsattack!
Jag vill åka bort! Till värmen! Till thailand!
Har vart in och kollat lite priser på en flygstol till Bangkok och insett att det är rätt dyrt att flyga. Nån som har nån bra sida med flygpriser?
Det billigaste jag hittar är runt 8000 kronor tor...
Vill vill vill!!

Idag har jag vart på ett betydligt bättre humör än igår!
Camilla är tillbaka på jobbet (vi skojar och skämtar hela dagarna), Carolina och Hanna var förbi (så jag fick hålla bebis), solen sken även idag och jag och kusinvitamin har bokat in biobesök imorgon! Premiären på PS. I love you! Tror den kan va riktigt bra, får ta med mig näsdukar för jag lär väl böla i vanlig ordning.. hi hi


Carolina och världens goaste Hanna

Denna fruktade dag har gått ungefär som förväntat.
Har fått några sms, inga blommor, ingen middag, inge mys.
Men det kvittar. Man ska ju inte behöva krysta fram nåt! ;-)

Idag såg jag, för första gången, att jag krympt!
Eller att min gigantiska bakdel iaf har krympt.
Äntligen!
Drog som alltid på mig myskläder när jag kom hem från jobbet,
denna dag råkade det bli mina fula ljusgråa sammetsbyxor, till det har jag en vit ganska så åtsittande tröja. Det var riktigt så jag hajade till när jag gick förbi spegeln.. Fan va kul!
Har dessutom insett att mina celluliter har blivit betydligt mindre (eller färre - vad vet jag?) och min hy är sällan så kvisselfri som just nu!
Känns riktigt bra!


Jag och min ickefinniga hy!

Hänt nåt mer spännande idag?
Nä, tror inte det..
Men nu kom jag på att jag ska gratta min kusin och hans sambo till nyförvärvet!
Blir det en Matteo eller?? Hoppas Loppa har massa bilder imorgon!

Nu - sängen.



Imorgon ska det bölas!

Kommentarer

  • anna säger:

    Du kan få kramar o blommor av mig min sköööna..

    2008-02-14 | 22:34:43

Kommentera inlägget här: