luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Jag är förälskad...

Kategori: My life..

i Arn - tempelriddaren....
Bjöd A-K på middag och sen åkte vi och såg den sena visningen av Arn (okej jag veeet, men bättre sent än aldrig!). Hon hade haft en skitdag (med ett undantag) och behövde ryckas upp!
Vi satt och dregglade oss igenom slutet båda två..

image246
Undrar om han är ledig och normal? För lite attraktiv är han då definitivt!

Fattar inte vad det är för speciellt med lite manliga män som gör allt för sin älskade och inte är rädd för att få lite skit under naglarna eller hugga av ett huvud eller två... Men jag faller pladask!

Fick skratta lite sen också!
Allas vår A-K kläckte den mest brillianta kommentar! hi hi
Vi satt och pratade om ditt och datt och kom in på lite mer datt än ditt och..
"Jag kan verkligen inte få bort synen av den från min trumhinna!"
Hoppas inte hon har haft den i örat! *asgarv*

Nu måste jag lägga mig, ska ju upp tidigt imorgon igen!
Avslutar med en bild på kvällens middag!

image247
Fläskfilé med shittakesvamp och haricot vertes

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Håller med till 100%...inte mycket annat att göra än att dreggla till den hunken:-)
    Kan hälsa från kusin Meit åxå!!
    Kramkram

    2008-02-04 | 10:08:46

Kommentera inlägget här: