luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Massa ???

Kategori: My life..

Nytränad, nyäten, nyduschad..
Bara du å jag som fattar den Anna J. ;-)

Men det stämmer.
Glömde matlådan hemma i morse, så jag har ätit thaimat till lunch!
Det gick ju jättebra! Åt givetvis inget ris, men åt av alla grytor, röror, grillade kycklingspjäll med jordnötssås.. Mumma.. Kanske är lite mer kolhydrater i det än jag är van vid, men det var det värt! Dessutom var jag som en Duracell-kanin idag på spinningen! Det gick skitbra! Jag hängde med hela passet och stod tom en hel låt fast ingen annan gjorde det.. Stark, stark, stark igen!
Cyklade ifrån dem allihop! ;-)

Fick äta gårdagens middag till middag idag med..
Detta betyder att jag inte har lunch till imorgon.. oj va synd, då MÅSTE jag ju ta upp en portion chévrelasagne ur frysen.. attans amalia! hi hi

Inför thailandsresan..
Jag har inte hunnit med att fatta att jag verkligen åker än..
Finns massa saker jag måste fixa innan dess!
Det ska hämtas ut SJ-biljetter, jag måste ringa och prata med dem där borta igen (för brorsan vägrar ju svara på mail...), är det urvarmt? Köpa solkräm? Taxfree? Ska katterna bo här eller hos lillebrorsan? Vem tar in posten? Vem vattnar blommorna? Kommer jag i mina sommarkläder, eller kanske är de för stora nu? Skor? Kläder när jag åker? Resväska? Vad ska med?
Massor med frågetecken..
Tänk om de inte kommer och hämtar mig på flygplatsen?
Har jag ens deras hemadress? Lost in Bangkok?...
Det blir nog bra.. Gulp!

Har iaf kommit på en idé om att jag ska motverka jetlagen innan jag åker..
Eftersom jag åker på en måndag så har jag en helg att exprimentera med!
Jag lyfter måndag 3/3 vid 18-tiden svensk tid och landar i Bangkok kl 10 thailändsk tid.. Det kommer alltså att vara mitt i natten för mig men förmiddag för dem, men sover jag större delen av resan så ska det nog gå bra, eller nåt..

Ska slänga mig på soffan ett tag och kolla på GE-galan nu.
Herrå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: