luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

No brain - no pain

Kategori: My life..

Idag har min stackars hjärna gjort skäl för sitt namn.
Den kändes på gränsen till överhettad ett tag och jag utsatte även min deodorant för hårda test och var benägen att hålla med Rainer om att vårat kontor var olidligt hett...
"En lagom dos av stress är bra för förbränningen"
What about en överdos då?
Jag ska försöka ta mig upp i tid imorgon så jag kan vara på jobbet kl 7 istället för 8. En timme kan gör himla mycket, helst när telefonerna är tysta! Och då slipper jag kanske sitta till sen kväll och förhoppningsvis kan jag ta en förmiddag med garanterad resfeber hemma i Medväga på måndag. Sista rycket imorgon!

Var och trampade ur alla spänningar i kroppen efter jobbet.
Det behövdes verkligen, men idag gick det tugnt. Fast jag orkade!
Kommer bli konstigt att inte träna på över två veckor sen, det har ju liksom blivit en vana nu. Jag räknade lite snabbt ut att trots att jag tyckt att jag tagit det lugnt med träning pga bla GI och jobb den här månaden (februari), så har jag vart på svea 14 dagar redan, och tre av de svea-fria dagarna har jag gått 8 km eller mer... Jag blev rätt impad av mig själv när jag såg det! Som sagt.. kommer bli konstigt att vila i två veckor.. :-)

Slängde ihop en auberginegratäng till middag idag. Tyvärr tog jag en för liten form, så jag får nog slänga ihop ännu en variant imorgon! Blev massa ingredienser över..

Brorsan - helrören och bensinen flyter nu borta vid lillstup,
jag tar med mig bildbeviset och fakturan! ;-)

Ska försöka komma i säng nu. Blir upp med tuppen imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: