luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Nyklippt

Kategori: My life..

Har inte mycket att skriva om idag men..

Fick topparna putsade av Loppas frisör idag efter jobbet..
Han tyckte jag skulle klippa av mig håret så som Rihanna har gjort, och det vräker han ur sig precis efter jag har sagt "Jag har haft en jäkla dag, allt och alla har jävlats med mig.. så egentligen kanske jag inte BORDE prova en ny frisör...".. Vi enades iaf om att en toppning och lite uppklippning var det vi satsade på. Jag reagerade på att det gick så himla snabbt! 10 minuter, sen var han klar, helt sjukt. Jag ska erkänna att jag var lite skeptisk innan jag såg resultatet, och de andras resultat.. Killen kunde ju klippa! :-)
Sen fixade han lite volym i kalufsen och gjorde en snygg frisyr som jag bara var tvungen att gå in och visa A-K när jag kom hem! Fick godkänt även där!

 
Så här blev det - och så här kunde det ha blivit..
Tar det nästa gång va..?

När jag kom hem så trilskades jag ett tag med mig dator, som är den mest segstartade dator på denna jord. Det kan inte va meningen att det ska ta en kvart från det att jag slår igång datorn tills dess att jag faktiskt kan använda den!? Jag har inte mycket skit på den heller.. Vet inte vad som är fel..
Nåt är det iaf.

Idag har träningslusten kommit tillbaka!
Hade gärna tränat idag, men hann inte. Och imorgon är det nästan inga pass, och de som finns ligger på dumma tider.. Ska ta mig en funderare.. Kanske får jag en tredje vilodag den här veckan? Men då måste jag då gå på lördag, annars klättrar jag på väggarna. Slaskväder är det ute med, skittråkigt att gå i. Jag vet att "det finns inget dåligt väder, det finns bara dåliga kläder", men guuud va hurtigt, vem kom på den meningen egentligen?

Fick förresten bilderna från fotografen idag..
Synd att man ska se ut som en tandapa på alla kort..
Eller, de är väl egentligen rätt okej, men jag hatar verkligen att flina med tänderna framme på kort. De korten som finns på mina tänder måste vara tämligen lätträknade. Men nu finns det ett helt gäng med tandbilder, tänder i hela ansiktet.. Men va fan.. bilderna är proffsiga och jag ser ju iaf glad ut.. Suck!

Dagens GI-mat bestod av;
Frukost: Två stekta ägg med lufttorkad skinka, ost, paprika och dijonsenap.
Lunch: Gårdagens middag.
Mellis: Avokadohalva med lite keso (feta/oliv) och två skivor skinka.
(Är lite dålig på att äta mellanmål, men idag tog jag iaf tag i det!)
Middag: Rökt, pepparkryddad makrill med spenatröra och paprika.

Går som på räls faktiskt, inte svårt alls!
Jag är fortfarande jäkligt imponerad över att jag inte ätit en ynkaste gnutta socker på 2,5 veckor.. Inte nåt! Nada! Helt otroligt...


Härligt härligt, men farligt farligt...


Från mig till er - en riktigt god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: