luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Spring is in the air

Kategori: My life..

Vaknade med rejäl skallebank redan kl 8 idag, gick på toa, la mig igen, somnade, klockan som ringde nio blev snoozad och tillsist avslagen, vaknade igen vid tio. Urskönt!
Fick visserligen börja dagen med en treo, men den hjälpte och jag åkte och tränade som planerat. Det gick bra att pumpa och jag fick precis den kicken jag behövde! Har upptäckt att jag blir trött av att inte träna. Jag blir nästan apatisk! Det krävdes tom lite vilja för att komma iväg idag, men tar man bara klivet så brukar det ju gå bra!

Var förbi och hälsade på hos mormen efter träningen också!
Tänk att ett litet oväntat besök kan bli så uppskattat!?
Härliga mormor!

Det är ett härligt vårväder idag och jag känner att jag vill gå ut!
Inte gå ut som i gå ut på krogen gå ut, utan jag vill vara utomhus!
Har börjat med att öppna balkongdörren och släppt in lite frisk luft!
Då får även missarna njuta av vårvädret en stund!

Har fått en inbjudan till mockfjärd som jag tror att jag kanske nappar på.
De ska äta smörgåstårta till kvällen... min favvo... kanske man kan äta allt utom just brödet?? Det borde ju va GI-riktigt..? Räkor, majonäs, grädde, purjo, löjrom, tonfisk, gurka, tomat.. ja.. Det tror jag att jag ska! Kanske åker jag bara upp och sen hem igen, kanske ska jag stanna? Vem vet?

Ska värma på lite chevrélasagne sen igår, och ta mig en funderare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: