luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Sushi - gott som synden

Kategori: My life..

Har inte mått nå vidare idag..
Vaknade fem minuter före klockan med en onådig skallebank och funderade ett tag på om jag skulle va tvungen att stanna hemma eller åtminstonde ta sovmorgon, men jag tragglade mig upp ändå. Ont i kroppen, trött, huvudvärk, småsvettningar och lätt illamående, känns ungefär som dag 3 på GI..
Som avgiftningen.

Var på bio med Loppa efter jobbet!
Först var vi till Yan´s Sushi och åt gott (okej - inte fas 1-mat, men rätt ok ändå!), sen på premiären av "PS. I love you". Precis som jag förutspådde så satt jag och bölade halva filmen! Den var riktigt bra, kan rekommenderas till alla som vill rensa sina bihålor och få sig ett gott skratt om vartannat! Och som vanligt så blir man småförälskad i de manliga rollerna och lite matt för att sånna där romantiska grejer aldrig händer mig...

Tänkt en del på det här med fas 1 och 2 i GI nu.
Tror att jag kommer att gå över till fas 2 from måndag, dvs. jag kommer att tillföra lite kolhydrater succesivt (kan röra sig om en frukt om dan, inga mängder). Jag tror att det kommer att bli jättebra, dels för att jag får i mig mer fibrer till magen och dels för att jag ska orka träna som jag gör. Jag har nog kört lite väl hårt under fas 1, men med lite med kolhydrater ska det nog gå finfint!
Vi får se hur jag gör!

När jag låg och skulle sova igår så kom jag helt plötsigt att tänka på hur populärt det var med 3D-bilder för några år sen, varje vecka var det med nya 3D i tidningarna.. Kommer ni ihåg?


Ni ser vad det är va? Rätt svar kommer imorgon.

Vad händer i helgen då?
Ingen aning, men mår jag bra imorgon så blir det träning på fm, hem och äta, sen förmodligen en em-promenad med Loppa. Städa kanske? Om jag orkar.


Ägnar en tanke till Bubben innan jag går och lägger mig idag.
Om du lever - gå hem!

Kommentarer

  • johanna säger:

    hej :)

    vill du också börja tjäna pengar på din blogg?
    in på min sida och kolla in mina länkar. där det
    står tjäna på bloggen ska du klicka för att sedan
    bli medlem. det är hur enkelt som helst och det är
    hur kul som helst när man ser att man bara genom
    att bli medlem fått in en massa pengar.

    kram :)

    2008-02-15 | 22:44:03
    Bloggadress: http://www.jolita.blogg.se
  • Loppa säger:

    Ja, jag ser vad det är! En svart-vit obegriplig massa...kan d va ett tvärsnitt av en utarbetad hjärna? Med neuroner och annat jox?

    2008-02-15 | 22:48:18
  • anna säger:

    jag vet vad det är ... det är ett flödesschema över hur en manlig hjärna arbetar, gäller alla sorter,, även manliga hästar..

    2008-02-16 | 13:54:50

Kommentera inlägget här: