luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

fest, mys och mat

Kategori: My life..

Igår var jag, som jag nämde tidigare, på 210-årsfest i Österå!
Det blev en riktigt trevlig tillställning med nästan allt som de utlovade:
"3-rätters middag med dryck, lite sång, lite dans, lite naket"
Det var minst 70 gäster som alla fått en personlig inbjudan!

  
Skål i bilen på väg dit, Jonas posar, Anna är glad!

210 år samlade på ett kort!

Vi hade nån typ av 5-, 6- eller 7-kamp efter middagen.
Mitt i en lek så kände jag hur min ena lårmuskel smärtade till och jag kunde inte stödja på benet.. Det gjorde rejält ont faktiskt.. Men med rätt sorts medicin och ett glatt humör trollade jag bort min krämpa. Det måste ha varit en rejäl sträckning, men idag känns det mest som träningsvärk bara! *Thank God!*
Men jag skippade pumpen (kände mig så trött och ledbruten) idag iaf..

Jag kom väl hem från Vika runt kl 12 idag, sen grejade jag lite här hemma men bestämde mig för att lägga mig en timme på sängen...
Samtidigt som A-K ringde och väkte mig slog alarmet på, men jag bestände mig för att snooza en stund till.. Vaknade två timmar senare!! Så det blev 3,5 timme på sängen för fröken "inte så bakis" Björklund!
När jag vaknade var jag vrålhungrig och övertalade A-K att äta pizza med mig (inge kul att synda själv). Så vi åt pizza och toppade sen det med glass..
Mums fillibabba!

Men vi tog iaf  en kvällspromenad runt skrotgården.
Bildbevis:

 
Släkt var det här!! Långt bort från foundation och mascara..

Imorgon blir det nog golf på fm, så det är väl bäst att gå och knyta sig i tid idag!
Godnatt från Medväga!

Kommentarer

  • ordmärkaren=språkutvecklaren säger:

    Stavningen lilla vän...väkte=väckte, släckt= avslagen belysning; släkt= nära anhöriga,

    förrän ( stavades fel häromdan , så här: förren) kommer från orden förr än= tidigare än

    2008-07-21 | 09:29:06
  • Anna säger:

    Ja det har du så rätt i lilla språkutvecklaren där...

    Ibland går fingrarna fortare än ögonen hinner med och snabbare än tangentbordet vill också..

    Så tokigt va!? ;-)

    2008-07-21 | 17:47:45
    Bloggadress: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här: