luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Agare Bagare..

Kategori: My life..

Agare Bagare Kopparslagare snällt är det inte att slå en svagare
Agarn slog stopp
Bagarn slog opp
Kopparslagaren slog sönder en kopp

Och denna kopp var nog min knopp...

Idag har livet känts hårt att leva!
Och ännu lite hårdare när jag tänker efter lite...
Ibland skulle man behöva en hård spark i arslet (i rätt riktning)!

Gårdagen blev riktigt lyckad!
Tänk att jag fick ihop allt jag planerat in.
Först åkte jag förbi systemet och inhandlade diverse, sen åkte jag vidare till jobbet och körde en lördagstimme med BodyMopp (det blev ju så stressigt i fredags så det hanns inte med då). Sen ringde Emil och var på väg hem till mig och hämta min gamla soffa, så då var det bara att köra i hundra knyck mot Medväga. Vi lassade ut soffan, jag dammsög lite och sen åkte jag till hans lägenhet och påbörjade flyttstädningen. Jag hann väl vara där i lite mer än en timme innan det var dags att åka till Medväga med den "nya" soffan. När den stod på plats (ej ihopskruvad) var det bara att kasta i sig mat och sen springa genom duschen.. Kom iväg lite för sent, men Aspen ringde och sa att de var försenade, så det gjorde inget!
Vi samlades ett gäng på kanske 30 personer vid Jugas för lite brännboll!
Jag hamnade i det bästa laget! Vi vann med ca 55 poäng!
Men attans va stel jag är i mina ben idag efter alla rutcher...
Åkte hem till mina föräldrar och åt tacos och duschade, sen fick jag skjuts över på Hea där det var förfest hos Lins och Josse! De hade en jättemysig uteplats med fin utsikt över älven, det blev riktigt gemytligt där i solskenet!
Ännu mer gemytligt blev det när jag plötsligt fick byta min cider mot ett kanske mer seriöst glas rödvin.. Här förbannar jag mig själv för att jag har tappat stinget.. Jag får "some kind of tunghäfta" och blir en blygis. Attans sjutton!
Jag har hittat en potentiell NLLA (Normal, Ledig, Lite attraktiv)!
Men som alltid finns det ju ett "aber"..  It takes two to tango!
Vad detta - med många om och men - nu skulle kunna innebära får tiden utvisa.
Men helt klart kvalificerad är han... :-)

  
  
Förfest hos Josse & Lins

Hursomhelst.
Efter en riktigt trevlig förfest så kom vi så småningom till parken.
Det kryllade med folk, jag kan inte påminna mig om att jag någonsin
sett så mycket folk på parken.. Kul!
Träffade på massor med folk som man inte sett på länge, en del som man bara hejar på och passerar, men många som man fastnar med en stund innan man får avbryta för att någon annan gammal kändis dyker upp!
Kvällen avslutades "in my brothers trunk"..
En upplevelse det med, men hem kom jag iaf!

Idag sen då..
Vaknade strax före kl 12 av att mobilen ringde...
Herregud va seg jag var! Mådde verkligen som jag förtjänade!
Fick i mig lite mat och sen åkte vi iväg och gick nio hål.
Tyvärr så fick vi sällskap av ett par herrar, som förvisso var trevliga, men jag spelar så dåligt när jag spelar med nytt folk. Trots sol, vind och regn så kändes iaf okej, men efter nio hål var jag rätt glad att vi gick av.. Treo är effektivt, men verkar inte hur länge som helst...

Ska snart skruva ihop soffan som dumpades här igår.. Gör jag inte det kan jag ju inte ligga och slappa framför teven ikväll, hemska tanke!!
Men först mat!

Puss & Kram

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Jag mår verkligen också som jag förtjänar idag :/ Känns något hårt att nu sitta på jobbet och veta att jag ska vara vaken till ungefär 7.30 imorgon bitti!!! Giv mig styrka!!!

    Men det var jätte kul att se dig igår. Du får ta och skvallra om vem "Han" är sen...Kram på dig

    2008-07-13 | 22:04:43
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: