luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bittersweet

Kategori: My life..

Tack snälla Skippers-Anna för att jag fick låna din skärm!
Nu funkar det igen!!
Men det här måste bli en nödlösning, måste ha en plattskärm av två anledningar.
1. Hela databordet är nu täckt av en stor skärm.
2. Jag sitter så nära så jag får ont i ögonen.
Så det känns lite bittersweet.. 
men nu vet jag åtminstonde att det är skärmen det är fel på...
*suck*

Ska snart iväg och golfa en sväng, första gången på en månad tror jag!
Ska bli kul, hoppas regnet håller sig borta bara..
Fast med min otur så lär det väl börja ösregna på vägen dit..

Bröllopet gick bra igår, de var så himla fina så jag kunde knappt titta
på dem när jag sjöng, då hade jag börjat böla!
Verkligen perfekta!

 
Josefin och Olle

Åkte ut med Buster en sväng på kvällen.
Landade vid Slussen i Falun, grillade lite på Majsan, åkte tillbaka mot Vika i det piskande regnet (kände mig som en båtflykting där jag satt under filten med Oliver i ett stadigt grepp under armen), sen värmde vi oss med en kopp te innan jag for vidare mot Borlänge. En trevlig kväll!


Oliver

Hoppas jag hinner golfa klart till pumpen ikväll!
Nu känner jag mig piggare igen så nu ska vi sätta fart på kroppen igen!
Har ju ett önskat delmål att blicka fram emot!

Ready steady go!!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Öj, Har Josse och Olle GIFT SIG??? Gud vad roligt! Hoppas det gick super med sjungandet :)

    2008-07-06 | 21:02:57
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: