luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Blivit med barn..

Kategori: My life..

Jag har gått och blivit med barn!
Eller rättare sagt - med grannbarn..
Mamma du kan hämta andan igen nu..
Klart att man borde ha tänkt på konsekvenserna när man såg att grannen
vägg i vägg hade en kalaskula innehållande mer än mat på magen.. Men icke.
Detta slog mig inte förrens jag en dag helt plötsligt stelnade till
i dörröppningen in till mitt sovrum...
Barnaski.
Inte på smått vis heller!
Och de har ju såklart ungen i sitt sovrum - vägg i vägg med mitt!!!
Så om ni tycker att jag ibland lallar iväg och blir totalflummig så kan jag skylla på mina sömnrubbningar! Min störda skönhetssömn!!
Fast sanningen är den att jag inte vaknat mer än kanske en gång utav det,
när man ska somna är det däremot mer störande...
Så min förhoppning just nu är att de söker - och finner - ett hus som de genast
flyttar till, kanske jag skulle tipsa om vårat spekulantregister..?
Fast det vore kanske elakt..??

Brände lite pengar på träningskläder idag!
Passade på att införskaffa ett par nya träningsbrallor och ett linne nu när de
har rea på Better Bodies kläder nere på Svea!
Jättesköna brallor i "piratlängd", som redan är in(röv)svettade efter en helvetiskt
jobbig (med gårdagens golf och pump i kroppen) timme Body Combat!
Kändes konstigt att gå runt med sånna brallor, märktes knappt att man hade dem på sig, kände mig nästan naken! Men Loppa sa att det var en vanesak och hon har säkert rätt...

Lägger upp några nya bilder på min supersöta brorsdotter!

  
I Darunees hemby (tror jag), första dagen på förskolan, och en framtida rockstjärna!


Fick en Pippidräkt i 3-årspresent från farmor!

  
Förväntansfull Pippi, konstnärlig 3-åring, sparar lite mat till senare..

Ja.. den tjejen är för go!

Apropå go tjej...
Så här go och röd var jag efter träningen idag!


En liten pust av lättnad!

Dags nu för ännu en pust av lättnad, ska dra täcket över mig och somna gott!
En liten grej bara..

A-K!! You´d better give me a call tomorrow!!!!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Va gullig du är AnnaPannan!! Lite röd kanske, men väldigt gullig:-)

    2008-07-07 | 23:33:47
  • Anna Andersson säger:

    I vanliga fall ska man väl gratulera när någon är med barn, men i det här fallet låter det snarare som att det är läge att beklaga :/ Du kan väl vara lite diskret och lämna förslag på hus i deras brevlåda...anonymt [nickar] ;)

    2008-07-08 | 03:18:10
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • mamma säger:

    Höll på att sätta kaffet i halsen....med barn...utan "bock"...Du skulle bli känd som vår tids "jungrfu?" (mycket tveksamt!!!) Anna!

    Sen läste jag vidare och drog en lättnadens suck!

    2008-07-08 | 21:16:54

Kommentera inlägget här: