luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

På håret

Kategori: My life..

Idag fick jag då uppleva en sån där "nära döden"-upplevelse iaf...
Efter jobbet tog jag mig glad i hågen iväg till Svea för lite gratis solning (tränat över 72 ggr på det här kortet (nr 2) nu, och ja Loppa jag vet att man inte ska sola..men..) och efter det Combat.  Efter 21 minuter i solariet så hade huden intagit en lite brunröd nyans och som alltid när man har solat så kändes den också varm. Men varm var bara förnamnet på vad jag skulle bli sen..
Om ni tyckte att jag var lite röd på förra veckans kort.. he he..
Den här veckan vägrar jag publicera färgen!!!
Ventilationen på Svea verkade ha tagit semester, och när 30 pers hoppar, sparkar och slåss i 110 knyck så blir det inte bara varmt, det blir så hett så det skulle kunna få han där nere att trippa på tå! Vi öppnade dörrarna men det hjälpte knappt.. Det var väl på det berömda håret att man orkade med!

Apropå hår..
Jag skulle vilja fixa mitt.. Bli lite ljusare igen..
Loppa, kan du fråga Daniel om han har tid här framöver?
Eller så kan jag ta hans nummer och ringa.

Det sägs ju att man ska va noga med maten efter ett hårt träningspass..
Jag tycker jag lyckades rätt bra!


Hemmagjord kebabsallad och sås

GI-kost när den är som allra bäst - och smaskigast!
Det ser ut som en monsterportion och det var det också,
men det var faktiskt mest isbergssallad..

Idag har jag och min blogg lyckats inspirera!
Förutom att hålla mig själv på banan så är det ju jättekul att kunna inspirera de som är mottagliga för sånt!
Kanske vi får en soffpotatis mindre i detta avlånga land!?
Välkommen till mitt liv Tibbe - och hör av dig när det är dags för nya trumpinnar!

Nu är det dags för en god natts sömn igen!
I natt tänker jag somna med ett leende! Även om jag inte har nåt speciellt att le för så kanske man drömmer sött och vaknar lyckligare om man försöker?
Nån som vill va med i mitt icke-vetenskapliga test?

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Du ska få Daniels nummer så du kan ringa och bestämma med honom. Jag har nämnt det för honom och det är inga problem!

    Kramkram

    PS. Vill ha recept på kebabsalladen....mums!

    2008-07-15 | 09:26:17

Kommentera inlägget här: