luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ljuva semester!

Kategori: My life..

Det har varit en alldeles förträfflig första semesterdag!

Började med 18 hål i Rista.
Tro det eller ej, men så bra som det gick idag har det inte gått sen i början på förra sommaren! Helt klockrent! Efter första nio hade jag spelat ihop 20 poäng! Sen blev jag lite trött och stannade på totalt 32 poäng, men det kändes så jäkla skönt att få min förmåga bekräftad! Jag har ju hela tiden vetat att jag kan!
Och idag satt det som smäck!
Efteråt åt vi lunch och tog en kaffe på golfrestaurangen, ljuva semester!

Efter golfen åkte jag hem och hälsade på Paola i Moje!
Vi snackade, lyssnade på musik, fnittrade och åt jordgubbar på verandan!
Pratade om hur intensivt jäkla kul vi ska ha i höst med FAME-gänget!



Ikväll drog jag med mig A-K till Mellsta och sprang 5-kilometer!
I början gick det urlätt och jag sprang på som en gazell över stock och sten...
Sen tog jag tvärslut och sista halvan gick det riktigt tungt, var tvungen att
gå i ca 100 meter... Men vi var så duktiga så!
Sen firade vår triumf med grillat och rött vin på A-K´s balkong!



Satt och pratade om allt och inget hela kvällen.. och A-K visade upp riktigt goda kunskaper i hur man dödar tvestjärtar mest effektivt!
Ljuva Semester!!

Bjuder på en bild av min sociala och sällskapssjuka misse också!


Dizzy vet att jag är på väg att åka.. Då hoppar han upp!

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: