luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

I väntans tider

Kategori: My life..

Vad är det för fel när man inte kan sova trots att man är trött?
Vaknade vid halv sju och kunde inte somna om..
Gick upp och drack lite vatten och gick på toa, la mig och blundade en stund men kroppen vägrade somna. Efter en liten stund hörde jag att trappen knakade och sen kikade Anna in och sa att hon hade hört mig och att hon inte heller kunde sova.. Fan va skumt! Jag brukar då aldrig ha några som helst problem med att ta sovmorgnar..
Tror däremot jag nog skulle kunna nicka till om jag tillät mig nu.

Sitter ensam här i Vika och väntar på att få köra hem..
Anna och Oliver har åkt på stallstädning och Mats grejar med avloppet på
Slussbruden, så det är jag och Smilla Jonsson som håller ställningarna här nu!
Det var en jättetrevlig fest igår och det dracks en del, men som vanligt så tycker jag att jag blev väldigt påverkad av det "lilla" (allting är relativt) jag drack.
Jag är säkert körbar redan nu, men det är dumt att chansa tycker jag.

Jag kan skriva mer om festen sen när jag kommer hem,
har nån bild ni kan få se med.

Nu skiter jag i det här en stund och går och lägger mig på soffan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: