luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Jo men visst siddu!

Kategori: My life..

Det gick hyfsat idag!
Men pga att en del så kallade "golfare" inte har snappat upp just den delen med golfvett, så såg vi ingen annan utväg än att hoppa över två banor och smita före dem. De stoppade upp och vägrade släppa förbi. Sånt gör mig förbannad! Helst eftersom det faktist gick rätt bra idag..

Detta medförde att vi blev klara tidigare än väntat, så nu sitter jag och laddar
 med en kaffekopp inför pumpen kl 18:15!

Imorgon är det jobb igen också!
Bossen är tillbaka och Camilla får ledigt.
Jag hoppas och tror att det kanske kanske blir lite lugnare nu eftersom
även Helena (admin. Leksand) kommer tillbaka imorgon..
Det finns massor att göra utöver det "vanliga", det har bara inte funnits tid!

Anyway, en skön och välbehövlig helg har det iaf varit!
Två veckor kvar till semestern nu!
Jag har laddat upp med att boka in varenda helg fram tills vi börjar med musikalövningarna den 8/8.. först ut är nästa helg, då ska jag på parken i D-F (kofest) om inget oförutsett skulle inträffa, sen den 19/7 blir det 210-årsfest i Österå (7 grabbar fyller 30), helgen efter det ska jag till Motala och helgen efter det sjunger jag på bröllop igen!
Sen är det dags att dra igång musikalrepen!!
Det ska bli überkul!!

Dags att börja bege sig mot Borlänge nu!
Tjo!

Kommentarer

  • språkutvecklaren säger:

    vad är gofvett

    2008-07-06 | 19:28:16

Kommentera inlägget här: