luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Regnbågsmumma!

Kategori: My life..

Hörrudu språkutvecklar'n!!
Jungrfu??
Skrattar bäst som skrattar sist!
*mo ha ha ha ha*

Idag har jag avnjutit den mest delikata middag jag haft på länge!
Jag nämnde ju häromdagen att Aspen skickade med mig en regnbåge
 hem när jag var på besök...
Resultatet!


Ugnsstekt dill- och citronkryddad regnbåge med coleslaw och kräftröra

Det blev verkligen supergott!
Hade lätt kunnat äta hela firren på en gång, men jag hejdade mig som tur var!
Satt som smäck i kistan!

Dagen för övrigt har inte vart just nåt att berätta om, jobb, Maxi, matlagning, tvätt, tv och gonatt! Missarna passade på att somna skönt i soffan med..

 
Tassa & Dizzy

Ska spela en sista omgång med Mahjong innan jag kryper till kojs bara!
Jag säger som Christer Björkman;
Imorgon är en annan dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: