luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Morning has broken

Kategori: My life..

Vaknade en hel timme försent idag..
Bråttom bråttom!!
Mams och paps kommer hit klockan nio och om jag inte är klar då
så åker de säkert ifrån mig!!!
Skynda skynda!

Idag vankas 30-årsfest för Thomas..
Det är så mycket jag vet om denna trip än så länge, ja och eventuellt lite brännboll då.. Annars känns det faktiskt rätt skönt att inte veta något alls, det kommer som det kommer!
Jag fick iaf tag på presenter, om än mer symboliska än bra..
Men men..

Nu ska jag slänga på mig kläder och i mig frukost!

Jag kommer tillbaka på söndag kl 18, och om det är någon som vill och kan
hämta mig vill tåget då så slå en pling eller skicka sms!!!

Ha en trevlig helg!!
Puss & Kram!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej darling!



    Hoppas du får skitkul dær nere och gør massa bus =)

    Jag jobbar och ligger... hahahaha



    Puss

    2008-07-25 | 16:33:10
  • Anna Andersson säger:

    Hoppas du får en bra helg med massa skoj! Jag är ledig måndag, tisdag och onsdag nästa vecka. Så om du har vägarna förbi Mockis så kanske vi kan ta en promenad och fika? Kramen

    2008-07-26 | 03:48:26
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: