luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Nu lilla mamma..

Kategori: My life..

..ska du få tillbaka dina svarta brallor!
Jag har hittat ett par som jag förhoppningsvis inte har hängröv i efter en timme...
Ska jag tvätta dem åt dig? ;-)
Förresten.. 
Som svar på kommentaren i förra inlägget så kan jag nog ge dig två alteregon..
Vad sägs om "Gosmamman" och "Kärringjäveln"??
*Mo ha ha ha*
Fast numera är det ju oftast Gosmamman..
Och du - jag vet att du gör en "Molly" nu (hytter med näven och "nöffar"..)!!
Vi har det i blodet!
Ovanstående text var jag tvungen att ringa och få godänd innan publicering, jag var lite rädd att hon skulle göra mig arvslös... Men hon svarade med att hon hade hört det från fler håll.. Puh!

Idag har jag fått massor gjort!
Tänk om fröken Effektiv bestämt sig för att stanna?!?! :-D
Känns så jäkla skönt att veta att skrivbordet är rent när man går på semester!
Det har lugnat ner sig på inkommande samtal och mail nu under semestrarna, men är säkert tillräckligt för att Carolina, som ersätter mig, ska ha fullt upp!
Hon har ju vart mammaledig ett år nu, så det är ju en del att sätta sig in i igen..
En dag kvar till semestern nu! Wiiee!

Var ut och sprang en runda ikväll..
Skönt, men tungrott! Glömde ta astmasprayen innan..
Det började ganska lätt med nedförslut, men jag bor ju i Medväga..
När man ska hem ska man uppför! Huga!!
Det var ingen jätterunda, på sin höjd 4 km (mätt via eniro) - men ändå, när jag GICK den svängen förut så såg jag mig faktiskt om efter genvägar!

Vägning imorgon.. får väl se hur det går..
Tror det har hänt mest grejer med kroppen och inte så mycket på vågen.
Kanske skulle ta fram måttbandet imorgon..?
Ska tänka på saken.

På söndag kommer A-K hem från havet.
Jag har saknat våra grill- och gourmetkvällar!
Idag wookande jag visserligen ihop en god måltid bestående av kyckling,
vitlök, squasch, chili, böngroddar och ostronsås!
Sen åt jag med pinnar för att dra ut på njutningen! Mums!

Nu ska jag hänga tvätt - idag igen (mörka grejer, mest träningsgrejer faktiskt)!

Tjillevipp!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Härligt med semester!

    Hör av dig om du är i Mockjock nåt så kan vi ta en fika! Kram

    2008-07-18 | 02:55:13
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • gosmamman/satkärringen säger:

    Synd att du inte vågade publicera din bild av mig utan mitt erkännande. Man får ju iof. tycka vad man vill men kanske inte alltid säga/publicera det.

    Jag ser det dock som en klar fördel att besitta en "satkärringsida" för då är man tydlig i var gränserna går. Det är bra för de ev. velande personerna man möter här i livet.

    Mjuka sidor har alla. För en vek person blir det svårare att hantera en som alltid är mjuk. Gränssättningen blir mycket diffus.

    Så, tänk på att visa alla sidor du har när du står inför en intressant person (fast inte riktigt på en gång).

    2008-07-19 | 07:43:26

Kommentera inlägget här: