luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Nyfriserad

Kategori: My life..

Ännu en dag full av aktiviteter i min semesterkalender!

Befann mig på plats i Rista kl 07:50 imorse..
Strax efter åtta stod vi på första tee och blickade ut över en nyklippt fairway!
Mitt spel varvades mellan superbra och superdåligt - i vanlig ordning..
Spelade ändå ihop 25 poäng, trots säkert hälften av alla hål streckades.
Hittade även en supersnygg golfkjol som jag köpte! Så om ni ser nåt ljust rutigt svischa förbi så är det bara jag som är ute och flaschar! ha ha

Åkte hem och åt en god greksallad som mamsen snott ihop, sen träffade jag Galina i kyrkan och övade inför bröllopet på lördag..
Hon är en härlig personlighet..
"Anna, Anna, do är så glat och fin jag nästan är tjär i dig, do är så doktick!"
Ha ha.. Vad svarar man på det?

Syndade med en glass på vägen hem..  En riktigt god en!
Våffla med pecannöt och kockos/chokladglass...
Jag fick inte ens dåligt samvete..
1. Jag har semester.
2. Det var 30 grader varmt.
3. Det är typ min andra glass i år.
4. Jag hade spelat golf i 4 timmar.

Ikväll kom frisör-Daniel hem hit och fixade mitt hår!!


Vad tycks?

Jag blev lite orolig när jag skulle borsta ur håret efter att jag sköljt ur färgen då det kom... tusentals (!) med blonderade hårstrån.. Trodde nästan håret gått av eller att jag tappade skiten, men det var nog inte så många som det såg ut som! Fast jag tror det är ganska normalt efter slingning.. Hoppas det iaf!

Blev rätt kort inlägg idag, allt försvann första gången jag skrev..
Nu är det godnatt och söta drömmar!

Åh jag har ju glömt berätta om min webcam!!
Jag har köpt - och installerat (alldeles själv - duktig flicka) - en cam så nu kan jag prata med alla som har Skype! :-) Hoppas brorsan är hemma imorgon - då ska jag vinka till Mollsan!!

Nytt försök - Sov Gott!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Vad bra du blev i håret! Mitt blev inte riktigt som jag tänkt mig :/ Ser ut som Barbie gaaaah

    Hur som helst så var det kul att se dig en sväng igår. Hoppas de sista dagarna på semestern blir bra. Kram på dig!

    2008-07-31 | 23:29:49
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • mamma säger:

    Hej!

    Det blev riktigt bra!



    Du glömde skämsincidenten på golfbanan...

    2008-08-01 | 08:49:48

Kommentera inlägget här: