luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ofrivillig blodgivare

Kategori: My life..

Idag efter jobbet åkte jag hem till Mockis och åt middag och sen gick vi ut och spelade 9 hål i Rista. Jag trodde det gick lika dåligt som vanligt, det kändes iaf som det. Streckade ett par hål och spelade för taskigt på flera andra, men jag fick ändå ihop 12 poäng.. Det är inte så himla bra, men det är ett stort framsteg! Hade det inte varit för alla jäkla mygg som störde min koncentration så hade jag nog kunnat skrapa ihop några till!
Men tyvärr fick jag agera ofrivillig blodgivare..

Idag var det mer behagligt tempo på jobbet igen!
Precis lagom så där så du hinner det du planerat och lite till, men långt ifrån allt.
Hoppas jag kan få undan lite imorgon också, det vore skönt inför semestern.

Tänkte ev åka och springa efter golfen, men det var för myggigt och för sent.
Jag sover så himla dåligt om jag tränar för tätt inpå sänggåendet,
förmodligen för att kroppen inte hinner varva ner ordentligt.

Imorgon ska jag och Loppa gå på After Worken på S1.
Det blir nog trevligt!
Måste komma ihåg att ställa klockan lite tidigare om jag ska cykla..
Typiskt att det skulle bli sämre väder imorgon bara....

Vägning imorgon igen...
Tror jag stått rätt stilla nu, märker att det tar mer tid när jag tränar mer,
fast kroppen blir å andra sidan mer trivsam att leva med!
Ja ja.. det får gå hur det vill, jag har iaf kämpat!
Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: