luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Oj så skönt..

Kategori: My life..

Hemma igen efter lite semesterkul!

Åkte till Aspen och grillade igår!
Förutom grillning så blev det även några glas rött, tre omgångar med yatzy,
massa skitsnack och en rätt så dålig film!
Sen bäddade vi i deras friggebod och där sov jag gott till klockan nio imorse!

Åt frukost bestående av nyplockade hallon, fil, fruktsallad (sen igår) och kaffe!
Eftersom solen sken så var det sen inte mycket annat att göra än att breda ut sig
 och lägga sig som en död sill i solen!
Lånade även en cykel och trampade ner till Anna och snackade en timme medans de andra åkte och badade. Tror faktiskt att jag snart har klarat av alla grejer jag ville göra den här semestern! Jag har inte varit till IKEA än, men det var ingen brådis ändå.. och jag inte börjat måla några lister eller möbler heller, men det kan vänta nu när det varit så fint ute! Annars har jag träffat dem jag ville träffa och åkt på det jag velat!
Imorgon kl 8:10 ska jag och papsen ut på golfbanan igen också!
Det ska bli kul!
Sen ska jag öva med kantorn inför bröllopet jag ska sjunga på nu på lördag..

Nu ska jag packa ihop lite grejer och åka iväg och pumpa!
Oj så skönt jag har det!


Tibbe: Ja, jag känner Sigge! Han är en trevlig prick ellerhur!? :)
Han är gift med Tesas mamma!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du får hälsa när du hör av han nästa gång



    /Tibbe

    2008-07-30 | 19:40:30

Kommentera inlägget här: