luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Piss piss piss!!!

Kategori: My life..

Jäkla skit!!
Under natten har min bildskärm bestämt sig för att kasta in handduken...
Utan bildskärm = ingen nytta av datorn what so ever.
Jag skulle öva till bröllopet nu på morgonen (för att komma upp i tid till spinningen var det då inte tal om), låten har jag på datorn, men nejdå... skärmen är och förblir helt svart. Jävla piss!
Ska iaf kolla med en annan skärm sen så att det verkligen är den det är fel på, men ändå, det är en 3,5 år gammal skärm som behandlats som ett skötebarn.. Aldrig ens fått en smäll!! Varför just min jävla skärm?

Är i Mockis nu.. den enda chansen att komma åt en dator.
Huvudvärk har jag lyckats dra på mig nu också.. Grr..

Övade iaf med Anna D och det gick bra.
Känner mig lite sliten i rösten efter sjukan förra veckan,
 men om jag håller tyst en stund nu så ska den nog hålla ihop!

Nu ska jag skriva ihop texten till låten jag ska sjunga (Glory of Love)
så jag slipper stå med förstoringsglas i kyrkan..

Tyck lite synd om mig är ni snälla..
Min dator betyder oerhört mycket för mig!!
Och utan dator - ingen blogg!
*buhu*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: