luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Powernap

Kategori: My life..

Vilken dag..

Vaknade tidigt idag med, upp, tvätta, plocka, äta frukost, städa..
Sen åkte jag runt halva stan och uträttade ärenden.
Var så trött när jag kom hem så jag somnade jättegott på sängen
- i ca 20 sekunder innan telefonen ringde..
Det kan man kalla powernap!

Vi åker ju ner till Östergötland imorgon och det ska planeras!
Hur stor väska får jag ha?
Vad ska jag ha i den?
Kommer jag ihåg att ta med det nu då?
Jag ska ju bara va borta i två dagar, men jag vill ju ha med mig så jag klarar mig!

Combaten med Loppa blev inställd pga fint väder.
Hon ringde och sa att hon var helt slut efter en heldag på beachen och jag som haft en heldag med städning och shopping var inte sen att tacka ja till en promenad istället! Hon kommer nog när som helst..

Kanske skriver mer ikväll om jag orkar, nu måste jag vika tvätt igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: