luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Semester!!!

Kategori: My life..

Gud så skönt!
Två veckors ledighet framför mig nu..
Lite har jag väl inplanerat, men jag tänker ta dagarna som de kommer.
Imorgon ska jag förhoppningsvis städa klart brorsans lägenhet på förmiddagen,
sen ska jag vara i Österå kl 16:00 för 210-årsfest!
Det finns en viss risk för att jag måste sova en del på söndagen sen...
Under nästa vecka är det bara helgen som är uppbokad, då blir det Motala!
Veckan därpå är det ingenting förrens på lördagen, då ska jag sjunga på ett bröllop.
Måste hålla tummarna för lite sol nu bara så jag kan spela golf!

Vägningen i morse gick finfint!
Minus minus! :-)



Skulle egentligen ha åkt och städat lite ikväll, men jag blev tvärtrött och har då absolut ingen lust att skrubba nu.. Synd jag tackade nej till bion tidigare..
Kanske skulle ta och ringa en vän..?
Ja.. Här tänker jag då inte sitta och uggla hela kvällen!!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Ja, nu missade du en superbra rulle!

    Jag kan gärna gå på den en gång till med dig!!

    2008-07-18 | 20:50:44
  • Anna Andersson säger:

    Det är bara att du ringer när du har tid för fika. Jag sover ju på dagarna när jag jobbat och har ljudet avslaget på mobilen. Men då ringer jag upp när jag vaknat till liv!

    Hur mycket minus blev det på vågen? nyfiken

    2008-07-18 | 22:18:29
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: