luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Bonnbränna!

Kategori: My life..

Gokväll!
Idag har det också varit full kastrull från morgon till kväll..
Måste bara börja med att visa detta..


Carpark.. hur smarta är ni egentligen?? Eller går affärerna dåligt?

Vi var ju och såg Mamma Mia på bio igår!
En söt och smårolig film som kan rekommenderas!!
När vi skulle parkera möttes vi av denna skylt, undrar just vad de tänkte på?
Den vänstra skylten är den som alltid stått där, den andra hade en 100-kilosklump om foten, så den kan bara inte ha "råkat" hamna där..
Att jag även råkar avsky Carpark är en annan historia..

Idag då?
Gick upp strax efter åtta även idag, plockade ihop grejer och åkte till Bjursås där Micke väntade på att ta sig an min bil.. Det satt fast ganska duktigt på ena sidan och sen var den nåt rör som gick av när nåt annat skulle lossas, så det drog ut lite på tiden. Daniel, som numera är Bjurs-bo, kom förbi och hjälpte till lite också! Så nu rullar pärlan fint igen, båda hjulcylindrarna bak är bytta och ett nytt bromsrör sitter fint till besiktningen!


En på rygg och en annan på knä! Vilken slavdrivare jag kan vara! :-D

Lite senare än planerat anlände jag iaf till Mockis, åt lite lunch och åkte iväg till golfbanan med paps. Vi gick nio hål idag.. det gick skapligt (14 poäng), men det var så varmt så jag höll på att storkna och orken ville bara inte infinna sig! Dessutom hade förmiddagens mekande gett mig en fin bonnbränna som sved!
Vi åkte tillbaka till Mockis och drack kaffe istället!
Sen var jag förbi och kollade in Emils nya lägenhet, riktigt fin och stor etta!

Sen jag kom hem har jag gått runt och plockat och tvättat här hemma..
Spännande..

A-K blev blixtinkallad ut på jobb idag.. ganska tråkigt tycker jag.. :(
Jag förstår ju att hon vill åka (hemlis), men hon lämnar mig ensam hela nästa vecka när vi skulle leka på min semester!! Tur att vi grillade innan hon for!..
..och att jag har fler vänner och bekanta som jag kan och vill umgås med!

Vilodag idag, en ganska onyttig och långt ifrån GI-dag..
Imorgon ska jag uträtta en del ärenden, bland annat köpa presenter..
Vad ger man någon som fyller 30?? Och en 1-åring?
På kvällen har jag bokat in combat med Loppa!
Sen blir det träningsfritt hela helgen, med ett eventuellt undantag för brännboll.
Jag som precis blivit av med träningsvärken från förra omgången! ha ha

Nu är det dags att hänga tvätten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: