luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Skumt det där

Kategori: My life..

God kväll mina läsare!

Idag har varit en dag fylld utav händelser.
Jag kom upp i tid, men blev som vanligt lite stressad framåt avgångstid, så efter att jag torkat kattspya och borstat håret kom jag till sist iväg - i bilen. Det blev alltså inget cyklande idag heller.. *skäms på dig Anna*
Hann däremot med veckans vägning, och det var positivt!
+/-0 sen förra fredagen, det räknar jag som bra eftersom jag kört igång med träningen för fullt igen. Fast när jag kom hem ikväll hade jag minskat 2 hg under dagen - trots mat och mera kläder... Skumt det där.




Här gick jag ut en sväng till teven och somnade pladask..
Vaknade alldeles nyss med ett ryck och armen i en inte helt naturlig vinkel..aj aj..
Ni får resten imorgon.

Gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: