luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fullt späck!

Kategori: My life..

Ännu en dag av semestern är snart till ända.
Väcktes av alarmet på väckarklockan vid åtta, två minuter senare ringde papsen och frågade om jag var vaken.. Vi kollade golftider och insåg att det var tvärkört hela förmiddagen, så det fick bli en annan dag.
Solen sken som aldrig förr och tempen ute i skuggan på balkongen stod på 22 grader.. Tänkte att jag måste ju göra någonting, så jag och A-K smidde planer för en dag i Dammsjön, med en sväng genom Säter först! När vi kom ut så insåg vi att det inte alls var så skönt som vi trodde, så vi hoppade över Dammsjön och var ut på lite sightseeing istället!
Först Säter, en riktigt söt liten "stad" med trånga gator och söta butiker.
Sen åkte vi vidare till Romme, där vi blivit tipsade om Krukmakarbutiken som Loppas kompis Daniel har startat upp! Det var ett mysigt litet ställe!
Han var tyvärr dålig med feber och hosta, så min klippning imorgon får skjutas upp tills nästa vecka istället.. Synd, men det är okej..
Tänkte även åka till Butiken på Landet, men de hade såklart stängt på tisdagar.
Då tog jag en väg som jag trodde jag visste precis var den ledde... Det slutade med att vi hamnade i Halvarsgårdarna, Sellnäs och Spaxkya...
Åkte hem, bokade in en golftid till imorgon och sen cyklade jag iväg på träning.
Hade kommit ner på Medväga-rakan när A-K ringde och hade ångrat sig!!
"Jag kommer!!!! Jag ska skynda mig!!!"
Det var trevligt att få sällskap tycker jag!
Stackars A-K kommer nog att ha lite träningsvärk imorgon däremot.
Första gången hon körde pump..
Alla minns vi väl första gången..? he he he

Slängde i mig en skål med fisksoppa när jag kom hem, sen blev jag så trött att jag nickade till en stund.. och vaknade av en MSN-vibb..
"Hur sa vi om bio?"
Ugh!! Ja ja.. Jag piggnar väl till..
Ska springa genom duschen, sen drar vi på Mamma Mia!

Ännu en fullspäckad dag!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Sightseeing i det okända är alltid skoj! Låter som att du haft en bra semesterstart! Krama

    2008-07-23 | 00:32:54
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: