luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

100% bärsylt

Kategori: My life..

Ännu en dag närmar sig sitt slut...

Dagens motion bestod av cykel till och från jobbet och sen 2,5 timmars köksstädning i Forssa.. Puh!! Jag vill inte städa en spis på minst ett år nu.. Men min egen har blängt på mig ett tag så jag lär väl ta hand om den också nån dag..
Jag har ju, som jag tror jag nämnt tidigare, tagit åt min lillebrors flyttstädning..
Jag tror mig veta att han inte använt sin ugn fler gånger än man kan räkna på en hand, så den smutsen som satt/delvis sitter fast där i måste va ordentligt ingrodd sen förra hyresgästerna.. Helt omöjlig att få bort!

Var rätt hungrig när jag kom hem strax efter åtta...
Slängde ihop ingredienserna till naturella kesoplättar, stekte på dem och...
...fick i mig allihopa!
Får nog minska på mina portioner framöver om det ska hända något på vågen!!
Fast å andra sidan så hade jag inte ätit sen kl 12, inte ens ett mellanmål...
Och vad är väl lite keso, ägg och dinkelmjöl egentligen att bråka om?
Fast jag råkade visst äta dem med sylt idag.. 100% bärsylt.
Får jag okej på det?

Ikväll ska jag lägga mig i tid!
Det där med att somna med ett leende igår funkade förresten inte..
Först väcktes jag ur sömndvalan av ett sms..
Sen när jag precis skulle somna om började katterna sin nattliga gymnastik.
Så det var nog med ett aninges förvridet ansikte jag tillsist fick somna..
Får göra ett nytt försök strax!

God natt!

Kommentarer

  • mamsen säger:

    Vi har faktiskt några sövande sagoband kvar sen du var liten. Det kanske är nåt att ta hem och testa?

    Elmer Hult, Doktor Snuggles etc.etc. (Det låter som punkband, eller hur?)

    2008-07-15 | 22:18:32
  • Anna säger:

    Ja!! :-) Leta fram dem så tar jag dem med mig nästa gång.. Förresten så tror jag att Dr Snuggles är borta, för det har jag faktiskt redan letat efter... Har du inte hört "God Save the Queen" med Elmer Hult? ;-)

    2008-07-15 | 22:41:47
    Bloggadress: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här: