luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Stök och besök

Kategori: My life..

Hej i värmen!

Idag är det fullt schema som gäller..

Cyklade (insåg att jag inte skulle hinna gå) runt forshuvudet, hem till mormor och över Bullerforsen hem. Svängde in på Ica i Kvarnsveden och handlade ingredienser till en fruktsallad inför Jennys besök. Mormor bjöd på kaffe och en trevlig pratstund.. jag borde verkligen ta mig tid att åka dit oftare..
*dåligt samvete*

När jag kom hem dröp svetten så det var bara att kasta sig in i duschen,
fixa fruksallad och städa på så kort tid som möjligt.. Typiskt mig!
Hur kan det bli så stökigt när man inte ens är hemma??

Jenny, Greger och barnen var hit och fikade nyss, det var första gången de kom hit till Medväga så det var kul! Va stora barnen har blivit!! Tänk va uppenbart det blir att det var ett tag sen man sågs..
Jag fick tillfälle att ge bort lite "urväxta" kläder, det är ju bra att de kommer till användning nu när jag inte kan ha dem längre! :-)

Ska ringa Aspen och kolla om de fortfarande är grillsugna, isånnafall packar jag väl en väska och åker mot Mockis, annars blir det kanske en sväng på Svea i värmen.. eller en joggingtur.
Hoppas verkligen de är grillsugna!

Ah förresten - på torsdag blir jag förhoppningsvis lite blond igen! :-)

Ha det bra i värmen!
Hoj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: