luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Urladdad

Kategori: My life..

Högintensiv dag idag!
Det har varit fullt ös från morgon till kväll..
Just nu vill jag inget hellre än att skita i allt och gå och lägga mig, men..
Man är ju trogen sina läsare i den mån det går!

Kom precis hem från Cykelakuten i Regementsparken i Falun!
Jag kände igen en hel del från tiden jag var med, karaktärer, musik
och skämt, det var småfniss mest hela tiden!
Men det allra bästa var ändå när "Elmer" kommer in i kroppsstrumpa och dansar till  Pontares "Vindarna viskar mitt namn".. ha ha ha
Det var det fulaste jag sett på länge!!

Imorgon kommer det också vara högintensivt..
Om jag vaknar i tid och inte är urtrött så ska jag försöka pallra mig iväg till Svea på spinningen som börjar kl 9, sen ska jag möta Anna D i Mockfjärd kl 12 för att öva inför bröllopet jag ska sjunga på kl 16.. Som f.ö är min tonårskärleks bröllop!!
Fast i Gagnefs kommun har ju alla någon gång varit kära i alla...
Hur som helst så snackar vi 15 år och en hel del har hänt med min smak sen dess... Just nu har jag ju inte ens nån smak!! Måste få till det här snart!!
Kanske borde skicka in en anmälan till den där singelkryssningen ändå..?
Fast boring att gå själv då!! Aldrig!

Nej go vänner..
Det här får bli allt för idag.. nästan..
Måste ju avsluta med att leverera ett positivt besked från badrumsvågen imorse!!
Nu kan vi nämligen stryka ännu ett kilo från high-scoren!
Fees great!


Så sa inte min imorse..

Nu är mitt batteri snart urladdat för idag...
Godnatt!
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Klart du ska på singelkryssinig

    2008-07-05 | 09:10:30

Kommentera inlägget här: