luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fröken Effektiv på besök

Kategori: My life..

Idag på träningen så var det en främling som stod framför mig i spegeln..
Hon hade mina kläder på sig och hon liknade mig, men VAR det verkligen jag?
Ja.. tamesjutton, så var det!
Nu börjar jag se mer och mer tilltalande former av mig själv!
Även om jag är långtifrån nöjd så är det verkligen en lättnad - bokstavligt talat!

Har tränat, duschat, lagat mat, tvättat, hängt tvätt och delvis vattnat blommor
sen jag slutade jobbet idag!
Fröken Effektiv är på besök, hoppas hon stannar ett tag till!
Ibland orkar man ju inte göra nånting när man kommer hem från jobbet.
Eller jag ändrar den till "oftast".

Idag har jag haft en sk funderardag.
Jag har funderat fram och tillbaka och inte kommit fram till nånting...
Tror man måste ha sånna hjärnrensardagar ibland faktiskt.
En av grejerna jag funderat på är om det verkligen är meningen att livet ska vara "äta, jobba, sova, dö"? Ja vi kan väl lägga till "älska" med för dem som får det! ;-)
Det låter som jag är deppig, men det är jag verkligen inte, snarare tvärtom, lite konstigt upprymd av diverse faktorer.. En av dem heter två veckors semester och är här om två dagar! Wiiee! Håll tummarna för sol! Ska bara ha kul på min korta semester! Jag vägrar att ha tråkigt en endaste dag!
Fast det jag ser fram emot allra mest är att åka till Motala och hälsa på!
Det ska bli riktigt kul!

Ikväll spelar Iron Maiden på Ullevi.. Jag hade chansen att åka med, men jag är väl inte ett utav deras största fan så jag tackade nej.. Men klart man trallar med i "Number of th Beast" och "Run to the Hills"... Såg ett klipp på nyheterna nyss och det verkade då vara röj iaf!

Ska skynda mig att vattna klart och bädda rent i sängen nu innan fröken Latmask hittar tillbaka, man får passa på medans hon håller sig undan!..

Kommentarer

  • mamma säger:

    Konstigt att du har 2 naturer..."fröken effektiv" och "fröken latmask"...Michael hade "snällMichael" och "dumMichael"...undrar vilka Emil har?

    Kanske du kan berätta vilka jag har?

    2008-07-17 | 08:12:02

Kommentera inlägget här: