luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Köp aldrig fejkskinn

Kategori: My life..

Som jag skrev igår så blev jag tvär trött!
Somnade i en handvändning!

Fortsätter med gårdagen...
Verkade som om det skulle bli en ganska lugn dag på jobbet, men hej och hå så var det helt plötsligt inte så.. Fick ett besök som jag trodde skulle ta tio minuter, det blev 1,5 timme långt. Detta innebar att allt arkiveringsarbete, förberedelser inför nästa vecka och viss städning fick vänta..
När klockan var fem kom Loppa och hämtade upp mig för lite after work på S1.
Hennes kompis Anette anslöt sig och vi satt väl där i ca 3 timmar tror jag.
Det blev en trelig kväll, drickandes kaffe och cola! 

Idag då?
Idag ska jag snart gå ut och göra frukost, sen ska jag åka in till jobbet och hämta handdukar och svabba golven, sen ska jag in en sväng på bolaget (tror jag - måste inventera mitt förråd), sen ska jag hem till Emils lägenhet och börja städa lite. När han kommer så ska vi åka och slänga min soffa och ersätta den med den soffa han har hemma nu, mammas och pappas gamla skinnsoffa!
Jag blir snart tokig på min egen, köp aldrig fejkskinn!!!
När klockan slår tre ska jag vara i Mockis för lite tjo och tjim, sen kan vad som helst hända - men jag har då planerat för att åka till parken och slåss med myggorna! Ska ta fram myggstiftet direkt så jag inte glömmer...

Dags för ägg och bacon!


Götta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: