luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Var är mina knäskydd??

Kategori: My life..

Kom precis hem från en helkvällsutflykt!
När jag kom hem idag insåg jag att jag hade verkligen nada för mig.
Försökte förgäves få med mig någon att spela golf, men som sagt - förgäves.
Slängde iväg ett sms till Aspamora och frågade om hon ville bjuda på kaffe och fick till svar att det gjorde hon gärna, så jag åkte dit och var där i tre timmar eller nåt. Hämtade mina gamla inlines som legat där och skräpat i säkert...
 få se nu.. 10 år..? Om inte mer?!
Hon skickade med mig en egenhändigt uppdragen regnbågslax också!
Så nån dag framöver vankas det finmat hos Björklundskan!
På väg hem åkte jag förbi i Mockis och letade efter armbågs-, knä- och handledsskydden som jag hade till inlinesen, men de låg inte där jag vet att jag sett dem, men jag slängde några getögon i garderoberna och uppe på vinden innan jag åkte hem tomhänt.. Var kan de ha tagit vägen nu då?
Utan skydd = ingen åkning!

Av en slump så nämnde mamma någonting om morgondagen och att vi skulle synas.. och då kom jag på!!! Jag har totalt glömt bort att vi ska och kolla på Cykelakuten imorgon!! :-) Kul kul!!
Detta innebär att jag måste jobba på som en liten hirvil imorgon om jag ska hinna med allt.. för jag måste smita senast klockan fyra!
Det ordnar sig nog!

Vägning imorgon igen and I have a good feeling about it!
Vi får la se!

Nu måste jag i säng, det blev helt plötsligt massor att stå i imorgon så 
det blir totalförbud på snoozing!

Vi hörs!
Godnatt vänner (och ovänner)!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Vad bra!! Bara skydd som saknas och sen blir det en vacker syn på vägarna! Kusiner on wheels, woooooeehhheeee!!

    2008-07-04 | 01:36:07
  • Anna säger:

    Ska vi åka tillsammans??

    2008-07-04 | 11:14:34

Kommentera inlägget här: